Ako sa tvorí virálny obsah? | Gábor Boros z Refresheru – Michal Truban Podcast


Ako sa tvorí virálny obsah? Sú miliónové pozretia nevyhnutné pre úspech? Na tieto otázky mi podrobne odpovedal Gábor Boros – spoluzakladateľ a CEO Refresheru.

Od študentského projektu až k portálu s multimiliónovou návštevnosťou – toto je príbeh Refresheru. O tom ale Gábor dával interview už ako 23-ročný. Čo sa ešte okrem Gáborovho účesu za 7 rokov zmenilo?

Silnou stránkou Refresheru bola od samého začiatku technologická zručnosť zakladateľov. Pre mňa bolo zaujímavé zistiť, že Gábor sa na ňu pozerá ako na výhodu a nevýhodu zároveň. K jednoznačným konkurenčným výhodám radí firemnú kultúru a hodnoty firmy.

Pri odporúčaných knihách spomenul Gábor filozofický titul s názvom 4000 týždňov. Otvoril tým Pandorinu skrinku, a tak sme sa namiesto otázky o zmysle života bavili na záver o smrti. Užívajte.

Rozhovor si môžete pozrieť vo videu nižšie alebo na streamovacích platformách:

SPOTIFY podcast: https://spoti.fi/31Nywax

APPLE podcast: https://apple.co/3n0SO8F

GOOGLE podcast: https://bit.ly/3qAt5WU

 

Categories