Toto si strieknite, keď nevládzete (trénovať)

Toto si strieknite, keď nevládzete (trénovať)


Hudba mi pomohla prežiť hustú prípravu na Norsemana. Keď sa mi nechcelo vstávať na tréningy a neznášal studenú sprchu. Keď som od zúfalstva z pretrénovania zahodil bike do priekopy alebo som sa nervózne strečoval pred pretekmi. Keď sa už opúštate, našupujte si tento povolený doping.

Včera som dojazdil 120km tempového biku. Ten typ tréningu, z ktorého sa vám chce plakať. Spriateľovanie s bolesťou nikdy nie je bez sĺz. Spal som síce 8 hodín ale budík je vždy nepriateľ. Je 7 hodín ráno a treba skočiť do studeného bazénu. Jediné čo som schopný z postele je nahmatať telefón a pustiť si:

Po pár minútach a ďalších pesničkách Chinese mana som schopný postaviť sa. Aby som bol schopný dokončiť základnú hygienu a naložiť studenú sprchu, musím sa cítiť tak trošku ako vojak.

Dosť bolo opúšťačiek. Po ceste na tréning sa treba pomaly dostať do rytmu. Pridáme agresívne beaty zo strednej školy.

Po tréningu nastáva plato a ďalšia únava. Späť k hrdinským opúštačkam.

A potom sa cítite tak sám, tak prečo si ešte neprikúriť.

Je poobede a ja musím zasa na 3-5 hodín na bike. Väčšinu chodim bez hudby, ale niekedy sa potrebujem teleportovať a preto počúvam Ferrisove podcasty. Kde pomedzi krútenie nôh počúvam o meditácii, strave, podnikaní, a optimalizovaní livestylu. Potom príde 10km tempo. Teleport do ťažkej situácie a žmýkanie posledných síl.

Po tréningu s kompresnými návlekmi na lýtkach idete do Terna na nákup. Zamyslený a vyžutý nechcete aby vás ktokoľvek otravoval. Potrebujete len trošku tresky a pohody. Sluchátka na ušiach a priblbý úškrn.

Cez víkend sa 30 km potite na hrádzy a snažíte sa držať primeraný heart rate. Bolí vás koleno a lýtka. Ináč šecko pohodička. Posledné kilometre sú vždy pekielko. Ste blízko ale stále ďaleko. Vtedy pomáha cítiť sa ako šampión. Bežíte bez vnímania tela a vaša duša sa nad vami vznáša a pozoruje vás. Do toho začnu mudrovačky zo slúchadiel. Citíte sa ako keď bežíte Ironmana a za chvíľu ste v cieli. Nesmrteľný.

PAIN IS TEMPORARY.

Za polhodinu štartujú preteky. Púšťam si hudbu, ktorú si nechávam iba na túto príležitosť, aj keď je tak známa, že je problém sa jej vyhnúť. Predpreteková motivačka na plné pecky.

Zimomriavky.

  • JH

    Mas niekde komplet playlist napr spotify?

  • mtruban

    nemam ale dobry napad. spravim.

  • tester

    To posledne video. Vysvetlite mi k comu je toto dobre ?

  • mtruban

    motivuje ludi prekonavat tazke a nebezpecne vyzvy. ale suhlasim, ze takto by sa sportovat nemalo a je to nebezpecne a zdraviu skodlive.